martes, 28 de agosto de 2018

EN HOMENATGE A JOSEP FONTANA

Avui ha mort Josep Fontana. Ha estat la personalitat acadèmica que més m'ha influït, tot i que no el vaig tenir mai de professor.

El conjunt de la seva obra és d'una qualitat i un rigor tan extraordinaris... M'ha acompanyat en els darrers 35 anys, des del Cambio económico y actitudes políticas... que vaig llegir a l'època del BUP, fins La formació d'una identitat, que s'hauria de llegir més enllà de l'Ebre.

El meu petit homenatge és la recuperació de la ressenya que vaig fer de la seva obra La historia después del fin de la historia. 

Es tracta d'un petit article en la revista Realitat, en la que vaig tenir el privilegi de col·laborar i vaig aprendre molt de Joaquín Miras, Alejandro Andreassi, Joan Tafalla, Carlos Valmaseda, Antonio Navas, Pep Valenzuela, Agustín Marcos, etc... Gràcies!!! Va ser publicat al número 39, l'any 1994.

Gràcies mestre Fontana.







No hay comentarios:

Publicar un comentario